امروز ۶ ام خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۰ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور در مرکز اصفهان، دکتر غفور راستین اظهار کرد: اخیرا با هدف تکریم خدمت گیرندگان فوریتهای پزشکی، یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان رضایت از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در استان اصفهان اجرا می شود که براساس اطلاعات به دست آمده در سه ماهه اخیر، ۸۵ درصد از شهروندان از این خدمات راضی بودند.

وی افزود: در این طرح متنی با عنوان «شهروند گرامی لطفا میزان رضایت خود را از خدمات فوریت های پزشکی به شماره ۳۰۰۰۷۵۱۱۱۵ پیامک کنید» در کابین عقب تمام آمبولانس های استان نصب شده است که شهروند می تواند یکی از گزینه های کاملا راضی، راضی، ناراضی و کاملا ناراضی را ارسال کند. مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: درصورتی که خدمت گیرنده اورژانس یکی از گزینه های ناراضی یا کاملا ناراضی را ارسال کند، پیامکی با متن « با تشکر از پاسخ شما، لطفا علت نارضایتی خود را اعلام کنید» برای آنها ارسال می شود.

دکتر راستین خاطرنشان کرد: پس از اعلام علت نارضایتی شهروند از خدمات ۱۱۵، کارشناسان ما با آنها تماس گرفته و سپس مراحل قانونی شکایت خدمت گیرنده انجام می شود.

وی یادآور شد: این طرح در استان اصفهان برای نخستین بار در سطح کشور اجرا شده است.گفتنی است، این طرح، پیش از این، به روش دیگری در استان اجرا می شد که در آن روش، پیامک درخواست میزان رضایت شهروند، روزانه به صورت تصادفی برای برخی از خدمت گیرندگان ارسال می شد.

 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.