امروز ۲۸ ام مهر ۱۳۹۸ ساعت ۵:۳۲ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی و ستاد اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور در مرکز نیشابور: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از پاسخ به دوازده هزار و ۴۹۳ تماس توسط کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ در فروردین ۱۳۹۸ خبر داد.

دکتر قاسم مشار موحد گفت: از مجموع این تماس ها دو هزار و ۲۵۱ مورد منجر به اعزام شده است همچنین در این مدت هزار و ۷۰۰ مورد مزاحمت تلفنی و ۷۰۳ مورد مشاوره تلفنی صورت گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر مزاحمان کودک و نوجوان هستن از خانواده‌ها و مربیان مدارس انتظار می‌رود نسبت به آگاه ساختن فرزندان و دانش آموزان در این مورد بسیار حساس باشند و نقش پررنگ تری را در این زمینه ایفا کنند زیرا مزاحمان تلفنی اورژانس، با اشغال خط های تلفن و ایجاد ماموریت های کاذب، روند خدمت رسانی بهتر به نیازمندان واقعی را مختل می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در پایان تاکید کرد: اورژانس ۱۱۵ نیشابور در تمام ساعات شبانه روز، آماده پاشخ گویی و ارایه خدمت به بیماران و مصدومان است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.